The New York Times shkrim special për prodhuesin e orëve me prejardhje shqiptare

0
72

Rexhep Rexhepi nuk mund të ketë një emër të madh të familjes, por, në moshën 31 vjeçare, ai është një kandidat i qartë i fuqishëm në mesin e një brezi të prodhuesve të orëve. Dhe për këtë, mediumi prestigjioz “The New York Times”, i ka kushtuar një shkrim special.

“Kjo orë mban shumë gjëra që u bashkuan gjatë shumë viteve për t’u bërë realitet”, ka thënë Rexhepi në fjalimin e tij të pranimit.

Po sipas këtij mediumi, historia e të kaluarës së tij pasqyron vështirësitë e tij personale dhe përkushtimin e tij në këtë fushë.

I lindur në vitin 1987 në Zhegër, Kosovë, Rexhepi u largua nga vendi i shkatërruar nga lufta në vitin 1999 për në Zvicër.

Ai hyri në një program mësimi në Patek Philippe, dhe më vonë punoi për BNB Concept, një lëvizje e prodhuesve specialistë dhe për oratorin e njohur zviceran François-Paul Journe.

Në vitin 2012, në ditëlindjen e tij të 25-të, z. Rexhepi hapi punëtorinë e vet në zonën e qytetit të vjetër të Gjenevës, duke përdorur 100,000 franga zvicerane të kursimeve.

Në fillim, ai prodhoi kryesisht prototipa për markat e tjera; në vitin 2015, ai filloi të përqendrohet në zhvillimin e AkriviA.

Emri i markës, të cilën ai e kishte regjistruar si biznes tre vjet më parë, merret nga fjala greke që ka kuptimin e “saktësisë”.

AkriviA tani punëson gjashtë oratorë, duke përfshirë edhe vëllain e vogël të z. Rexhepi – i cili u bashkua me AkriviA pas një “kualifikimi” në Patek Philippe – dhe prodhon rreth 30 orë në vit.

“Nuk ka linja prodhimi në punëtorinë tonë”, tha z. Rexhepi në një intervistë. “Për ne, i njëjti orator duhet të mbikëqyrë një orë, nga fillimi deri në fund”.

Në një epokë të robotikës dhe Inteligjencës Artificiale, vizioni i z. Rexhepi është të krijojë mekanizma krijues të bërë tërësisht me dorë dhe të frymëzuara nga klasicizmi i pionierit horologjik (arti i bërjes së orëve) të shekullit të 18-të, Abraham-Louis Breguet, si dhe nga modernizmi i z. Journe.

“Cilësia e lartë dhe identiteti vizuel janë shumë të rëndësishme sepse duam që stili ynë të jetë i njohur”, ka thënë z. Rexhepi. “Kjo është arsyeja pse çdo gjë në orët tona, duke përfshirë lëvizjen, është simetrike, e cila natyrisht shton kompleksitetin, por sjell estetikë në përputhje me teknikën”. “Shumë oratorë të rinj vijnë në skenë, por në fund të rrallët përfundojnë në top”, ka thënë Oliver Müller, një konsulent i cili po e këshillon z. Rexhepi në zhvillimin e markës së tij./Telegrafi/OxygenPress.info